קובי לוי: כל חרדי עובד גולש עם הסמארטפון באתרי תועבה

"בנושא הגלישה לאתרי תועבה, אני מוכן לעבור אתם אחד אחד, לחקור את ההיסטוריה של המכשיר, אם לא מחקו אותו, ולהוכיח שאין אחד שלא גולש לאתרי תועבה"
ארי וידר 32 Comment on קובי לוי: כל חרדי עובד גולש עם הסמארטפון באתרי תועבה

סקר שפרסמו חרדים עובדים על הרגלי השימוש של חרדים בסמארטפונים, ביקש להפריך את טענותיו של הסופר קובי לוי שקידש מלחמה נגד פגעי הטכנולוגיה • לוי לא נותר חייב, והודף את הנתונים: "רבנים גדולים מתחרטים גם על המכשיר המוגן"

סלולרי • אילוסטרציה צילום: Nati Shohat/Flash90
"בנושא הגלישה לאתרי תועבה, אני מוכן לעבור אתם אחד אחד, לחקור את ההיסטוריה של המכשיר, אם לא מחקו אותו, ולהוכיח שאין אחד שלא גולש לאתרי תועבה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסקר האינטרנטי שפרסמו גורמים מקרב החרדים העובדים והפעיל מתי הורביץ בתגובה לנטען בספרו של קובי לוי כי בעלי הסמארטפונים החרדיים מזלזלים ברבנים, גולשים באתרי תועבה ולא מתפללים, הוכיח לכאורה כי הדברים של לוי אינם תואמים את המציאות.

סקר ראשון וייחודי • כמה אחוזים מהגולשים החרדים מזלזלים ברבנים?

אולם, בתגובה ראשונה של קובי לוי לאתר 'קול חי' הוא הודף את ממצאי הסקר ואומר: "בנושא הגלישה לאתרי תועבה, אני מוכן לעבור אתם אחד אחד, לחקור את ההיסטוריה של המכשיר, אם לא מחקו אותו, ולהוכיח שאין אחד שלא גולש לאתרי תועבה. סקר שפורסם בעבר הוכיח כי ישראל במקום הראשון עם מאה אחוז גלישה לאתרי תועבה". לוי מוסיף ואומר "אם הסקר משמח אותם אני שמח בשמחתם".

הסופר קובי לוי שמקדיש את חייו למלחמה באינטרנט אומר עוד "אני לא נגד אף אחד אלא אני בעד לחזור לשפיות. הדברים שכתבתי מתבססות על שיחות עם למעלה מעשרת אלפים בני אדם. גם אם, כפי שהם מצהירים בסקר, הם הולכים לתפילה ולדף היומי, איזו צורה יש לזה? מצבו הרוחני של אדם כזה הוא עגום".

קובי לוי יוצא גם נגד המכשירים ה'מוגנים', שאותם מאשרים גדולי ישראל למי שנזקק לפרנסתו ואומר "המוגן לא מוגן והמסונן לא מסונן. מניסיוני רב השנים אני אומר לך, אולי אחד למאה צריך סמארטפון מוגן. אני שמעתי בשם הרב שטיינמן שנאמר שכל המחזיק מסונן דמו בראשו. יש טרנד של טירוף הדעת. אני מכיר עשרות מקרים של פירוק משפחות דווקא דרך המכשיר המוגן. כל אחד חושב שהעולם מונח על כתפיו והוא חייב סמארטפון".

לשאלתנו על אישור גדולי ישראל למי שנזקק לפרנסתו להחזיק מכשיר מוגן אומר קובי לוי "אני יודע מהרבה מאד רבנים גדולים, שהם אומרים שהם מתחרטים על שאישרו בעבר את המוגן, כי הם רואים שזה מכניס את כל הזבל בדלת האחורית".

לוי מספר כי בשבוע שעבר נערך כינוס גדול ביד אליהו ובו שברו למעלה מאלף נשים מכשירי סמאטרפון, בהם אף מכשירים מוגנים.



32 תגובות

מיין תגובות
  1. 32

    קול חי מנסים להכשיר את השרץ, זה בסדר הציבור יודע שאתם לא מי יודע מה חרדים.

  2. 31

    כל חרדי וכל חילוני וכל סרוג וכל אדם שיש לו אינטרנט בוודאי היה באתרי תועבה

  3. 30

    צודק במאה אחוז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אין לי איך לתאר לך במילים עד כמה אתה צודק!!!!!!! ועד כמה זה כ"כ נכון!!!!!!!!!!!!
    וזה פשוט עצוב שזה מה שקורה היום!!!!!1 כנראה שבגלל זה המשיח לא מגיע!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. 29

    איזה דור…. איזה דור….
    איך המשיח יבוא????????????????????????????????????.
    איך??????????????????????????????????????????????
    עצוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. 28

    עד כמה קובי לוי צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    עד כמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    כל הכבוד לך קובי! הלוואי שירבו כמותך בישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ועל ידך ישברו כל האייפונים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. 27

    לכבוד הרב קובי לוי אתה צודק מאוד אבל כדאי גם לחשוב על פתרונות יצירתיים כי א"א לומר לאדם שעובד לדוגמא בשליחויות לא להחזיק אייפון כי הוא באמת חייב וייז ועוד דוגמאות רבות על זה הדרך לכן כדאי שגדולי האומה יחשבו על פתרון רלוונטי וכמובן גם להמשיך עם המלחמה על שמירת עם ישראל

  7. 26

    לכל מי שכותב כאן יש אינטרנט,
    אז מה אתם מדברים???

  8. 25

    אין מילים! כל כך נכון וכל כך חשוב!!!
    לפקוח כבר את העינים ולהפסיק להירדם בשמירה, להפסיק לישון כשהנשמות סביבנו ושלנו מתדרדרות ונחשפות לדברים החמורים הללו שעליהם אמרה התורה בפירוש "לא תתורו"
    רציתי להוסיף שישנו הסינון של חברת "נטספארק" לסמארטפון- אמנם ודאי שעדיף וחשוב מאד להוציא את הסמארטפון לגמרי, אך מי שמוכרח להשתמש במכשיר כזה (מוכרח ממש ולא רוצה וממציא תירוצים) חובה שיתקין את ההגנה הזו שמסננת באופן יעיל הרבה יותר מההגנות הנפוצות כיום.

  9. 24

    כל אלו שנורא מצדיקים את הכתבה,
    זה נורא מצחיק- שימו לב איפה אתם נמצאים!

    1. מספיק כבר עם השטות הזו כולם יודעים שנתיב מאשר את האתר של קול חי שאפי' אין בו צל של אשה וכ"ש דברים חמורים יותר מי שמגיב כך כנראה מעולם לא ידע מה זה נתיב או כל סינון אחר וחבל

  10. 23

    המילחמה נגד התועבה שבטלפון זה מילחמה שולית ועצת היצר להתמקד בזה, עיקר ההרס של הטלפון החכם הוא שאבדנו את האמונה והביטחון בהשם אין רגש לרוחניות וכוחי ועוצם ידי התחזק מכח האפשריות שקיימות וזה פוגע בי"ג עיקרי הדת, כל מה שאדם רוצה להשיג יש אפלקציה מי צריך את בורא עולם מישסדרים בילעדיו רק לדבר אחד אין אפלקציה למחלות ל"ע, אז פונים אליו, מדברים ושרים הרבה "אין עוד מלבדו" אבל רחוקים מלהרגיש ולחיות כך

  11. 22

    לא נכון ממש לא יש הכשרים מועלים שהם בדיוק כמו אסמסים

  12. 21

    כואב הלב

    כמה שהאדם הזה צודק

    חיבים להתעורר

    ה ירחם

  13. 20

    שאלה קטנה, אבל ממש קטנה, רבי קובי צודק במיליון אחוז!! אבל, מישהו פעם חשב איך נראה רחוב רבי עקיבא? תצוגת אופנה במיטבה!! כבר אמר הגר"ש וואזנר: מיש רוצה לדעת איך היום ה"מודה", שיצא לרבי עקיבא!! ולמה לא קמים ועושים מעשה?? למה מיטב בחורי ישראל נופלים שם?? לא באייפון\סמארטפון\בלאקברי\גלקסי וכו'.

  14. 19

    אם הוא כל כך צודק אז תשברו כולכם את הסמארטפון .וזה קישקוש אני בחיים לא נכנסתי לשום אתר תועבה. קובי לוי מכליל את כולם ןזה הוצאת שם רע. למרות שאני חושב שהוא צודק לגבי האינטרנט והסמארטפונים.

  15. 18

    ואם היה האתרי תועבה האם ננעלו בפניו שערי תשובה ?
    מאיפה האמקור והאומץ לייאש אנשים האם אין דרך תשובה?
    כל הרעיון שלו בספר הוא נגד אפשריות להתגבר ולהתנתק וזה נגדד המקורות
    כשמדרש איתא שאפילו פרעה שכפר בכל ואמר מי ה' אשר אשמע בקולו ניתנה לו אפשרות לחזור בתשובה והאריך ימים עד פרשת נינוה
    ובזה גם קובי לוי יסכים שמי שמחזיק אינטרנט הוא לא יותר גרוע מפרעה

  16. 17

    עם כל הכבוד וההערכה הרבה [באמת ! ממש באמת!!! ] לקובי ולעבודת הקדש שלו, ועם כל הצדק והכאב שבעניין,נ"ל שאין לו להיכנס לפה של הרבנים, הם מבינים קצת [הרבה] יותר ממנו, ואם הוא יודע מה לומר, הם יודעים גם מה לא לומר, ברור לי שהכוונות שלו מצוינות אך הוא חייב להחדיר לעצמו שלא ינסה להחליף את גדולי ישראל ע"י הרייטינג שלו, מספיק היה לנו את אמנון יצחק, לא שאני חלילה משווה, אבל אין לשכוח שגם ההוא התחיל בסה"כ עם "שטראוס מאוס" והזמרים "הפסולים" ותראו לאן הגיע והכל בגלל שחשב שהוא יכול להגיד את מה שגדולי ישראל לא אמרו [אפ' שכביכול ברור שהם מסכימים וכו'…..] כנלע"ד.

  17. 16

    כל קיצוניות לא מועילה כולל קיצוניות דתית מי שיש לו מוגן מנתיב שקיבל אישור מגדולי ישראל לא יכול לבוא בן אדם ולהשתלח בו שיסתום תפה שלו קובי לוי

    1. רואים לפי סגנוןהדיבור שלך, כמה מסוכן הוא האינטרנט

  18. 15

    ר קובי יישר כח עצום על הדברים הכל כל אמתיים שלך כי גם מי י שעוסק בכל מיני דברים גם לזיכוי הרבים הוא צריך לדעת שתמיד יש אפשרות לתקשר גם עם שיחה וזה נותן לבחור יחס יותר אישי מאשר לדוגמא בוואט צאפ
    ואכמ"ל

  19. 14

    יש פתרונות יצירתיים
    שמעתי שלכל המשגיחי כשרות של העדה החרדית יש מכשיר עם איכות מצוינת ואין אפשרות להוציא שיחות, ועוד כמה הגבלות. אבל יש להם אפשרות לשלוח תמונות באיכות מעולה, וכו. בקיצור אם רוצים להסתדר בדרך הכשר אפשר להיות יצירתיים, ולמצוא פתרון

  20. 13

    אישית אני לא אוהבת דיבורים מתלהמים וקיצוניים, אבל – מה לעשות- כשמדברים בקיצוניות והופכים שולחנות הציבור שומע.. בכאב לב אני יכולה לחתום על כל מילה של מר לוי, מתוך היכרות אישית עם אישה שבעלה התמכר לגועל-נפש שהמכשיר הזה מציע, מתוך היכרות עם האנשים סביבי שהולכים ומשתנים ומתנתקים לאט ובטוח מבן\ת הזוג והילדים, ומסתגרים בעולם שכולו ווטסאפ (וזה עוד במקרה הטוב), סובלים מהפרעת קשב חמורה ובמקרים הכי קלים מגדלים ילדים חסוכי אהבה הקשבה ותשומת לב ואישה\בעל מנותקים, המקרים הקשים נמצאים ב"רטורנו", מתגרשים או נודדים בין יועצי נישואין למיניהם. את אימי אינני מכירה – כל היום רצה עם האייפון לצלם את הנכדים במקום לדבר איתם, סגנון הדיבור והשיח השתנה לחלוטין, היא מעודכנת בסלנגים יותר ממני ביתה הצעירה.. נשים תהיו חכמות! אל תתפתו למכשיר מוגן ולא לכלום, תשכנעו את הבעל בחכמת נשים שלכן שאפשר יפה מאוד להסתדר בלי וממש לא צריך, כשהבית יהיה נקי מההשפעות הרעות האלה תחזור גם לו הרגישות וההבנה כמה האייפון מנתק.. מהחיים עצמם, לא רק מה'. ובזכות נשים צדקניות נגאל בעז"ה!

  21. 12

    אם כל זה שהכל פה נכון וצודק, ואמיתי לצער כולנו.. אבל, בעולם מודרני כמו שלנו צריך להבדיל בין טהור לטהור באמת, בדיוק כמו בקורבנות!! אני בטוחה ומאמינה שאם ה' נתן חוכמה ודעת, בינה והשכל לבנות מכשירים חכמים זה כדי שהמשיח יבוא ויהיו חיים יותר קלים ויפים!! שאם לא כן לא היה נותן לעולם זאת, אך כן, בכל דבר יש טוב ורע וצריך לדעת להשתמש כמו אטום שיכול לזרוע הרס רב, ויכול לרפות אנשים. הכל תלוי בגישה.
    ולאותם שקוראים לעצמם חרדים(עלאקקק) אני בעצמי עברתי בשכונות הכי חרדיות שכולם שם שחור לבן דוסיים גמורים, וגיליתי שדווקא שם יש מכשירי אינטרנט נייחים!!! שלא תגידו שחילוניים עוברים שם עם פלאפון לא כשר. ודיי אם כל השטויות, תפסיקו לעורר מהומות סתם, כי לדעתי החילוניים יותר תמימים , הם עובדים את ה' באמת.צריך לחיות עם הדור! ואיך כל המגיבים היקרים מגיבים פה?? אם הם בעד שלא יהיה אינטרנט…(נקודה מעניינת למחשבה)

  22. 11

    רבותי
    העם נגמר
    האייפון כבר חיסל

    לא הרבנים יכולים ולא אף גדול

    רק האשה שתתפוש את בעלה קצר ותאמר לו או אני או הסמרטפון
    אל תאמינו לכשרים
    היום אתה לא יכול לדבר עם אדם
    כולם מורכנים עם הראש למכשיר
    וכולם בליבם כבר גרושים אם לא במציאות
    רק האשה תעצור את המגיפה
    לצערינו אתה לא יכול להעיר היום לאף אדם
    התשובה שתקבל היא "מי אתתתהה בכלל"??

  23. 10

    כל מילה נכונה
    היום כבר כל הגברים גרושים מנשותיהם "לא רק מהחב'רה
    גרושים בלב ונשואים עם האייפון
    אף רב לא יעזור
    רק האשה
    אם האשה תחליט או אני או האייפון בעלי תחליט מה אתה מעדיף
    ואז יהיה שקט בעולם לפחות בציבור שלנו

  24. 9

    המשתמש השם כגון זה קובי לוי והוא מבלבל לנו תמוח ויש לו גם אינטרנט

  25. 8

    אני מכיר אישית את קובי לוי הבן אדם לא מקליד על מחשב כלל

  26. 7

    מי שמתמודד עם פיתוי התאווה, מרמה קלה ועד משתמש כבד, אתר "שמור עיניך" יכול לעזור.

  27. 6

    חברה אתם כאן מגזימים בהודעות מה שגרם להיות גרוש זה לא אינטרנט ולא פלאפון זה דברים אחרים

  28. 5

    בבקשה אל תעבדו על עצמכם האינטרנט גורם לכל הבעיות בשלום בית ולחינוך ילדים רק האדם בתוך תוכו יודע את האמת אז תגלו את האמת לעצמכם ואל תשקרו יישר כח לרב קובי לוי